Υφυπουργείο Τουρισμού

ΕΚΔΗΛΩΣΗ


ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΗΣ




ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΔΗΛΩΣΗ








ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ







ΠΡΟΒΟΛΗ



ΔΗΛΩΣΕΙΣ

















Share

Αίτηση για επιχορήγηση εκδήλωσης στα πλαίσια του Σχεδίου Επιχορήγησης Πολιτιστικών Φεστιβάλ μεγάλης εμβέλειας που διοργανώνονται στην Κύπρο μέσω του Προγράμματος Ενίσχυσης Ήσσονος Σημασίας (de minimis)
ΤΙΤΛΟΣ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ
Όνομα/επωνυμία φυσικού/νομικού προσώπου
Τηλ
Ηλεκτρονική διεύθυνση (E-mail):
Αρ.ταυτότητας/Εγγραφής εταιρείας
Εξουσιοδοτημένο άτομο, υπεύθυνο για την εκδήλωσηΌνομα
Τηλ
Φαξ
E-mail
2.1 Ημερομηνία/ες πραγματοποίησης και χώρος/οι διεξαγωγής της εκδήλωσης
2.2 Παρακαλώ περιγράψτε τις δυνατότητες της εκδήλωσης να καταστεί ολόχρονος θεσμός που θα προβάλλει την Κύπρο στο εξωτερικό και θα προσελκύει σημαντικό αριθμό τουριστών
2.3 Παρακαλώ αναφερθείτε στους τρόπους με τους οποίους η εκδήλωση προάγει τον πολιτισμό και προσφέρει ευκαιρίες ποιοτικής ψυχαγωγίας
2.4 Παρακαλώ περιγράψτε πως η εκδήλωση θα εμπλουτίσει την τουριστική εμπειρία των ξένων επισκεπτών που ενδιαφέρονται να επισκεφτούν την Κύπρο ή βρίσκονται ήδη στην Κύπρο, αναφέροντας τις ευκαιρίες που θα τους δοθούν για να βιώσουν αυθεντικές και μοναδικές εμπειρίες, να γνωρίσουν την κουλτούρα της Κύπρου και να συναναστραφούν με την τοπική κοινωνία :
2.5 Σχήμα/τα / Καλλιτέχνες που θα λάβουν μέρος στην εκδήλωση. Να δοθούν αναλυτικά στοιχεία για κάθε Σχήμα / Καλλιτέχνη:
2.7 Αναμενόμενος αριθμός ατόμων που θα παρακολουθήσουν την εκδήλωση (Κύπριοι / Ξένοι επισκέπτες):
2.8 Δείκτης αειφορίας της εκδήλωσης: Πώς η εκδήλωση διοργανώνεται με σεβασμό προς το περιβάλλον, αξιοποιεί τα τοπικά προϊόντα, εμπλέκει την τοπική κοινωνία και προάγει την αειφόρο ανάπτυξη γενικότερα:
2.9 Προφίλ Διοργανωτή και Συνεργατών/Συνδιοργανωτών:
3.1. Σύνολο ολικών δαπανών (εξόδων):
3.2 Σύνολο ολικών αναμενόμενων εσόδων:
3.3 Άλλοι χορηγοί ή/και αναμενόμενες χορηγίες που έχουν εξασφαλιστεί ή στους οποίους θα αποταθεί ο διοργανωτής (συμπεριλαμβανομένης χορηγίας σε είδος):
3.4 Σε περίπτωση επαναλαμβανόμενης εκδήλωσης, χορηγοί που έχουν στηρίξει την εκδήλωση στο παρελθόν και με ποιο τρόπο:
4.1 Προβολή της εκδήλωσης πριν την εκδήλωση (Να επισυναφθεί Marketing Plan με το είδος και το κόστος των δράσεων προβολής και δημοσιότητας της εκδήλωσης σε τοπικό, παγκύπριο και διεθνές επίπεδο (π.χ. παραδοσιακά μέσα διαφήμισης, όπως τηλεόραση, ραδιόφωνο, περιοδικά, εφημερίδες, outdoor διαφήμιση, έντυπο που θα διανεμηθεί για την εκδήλωση, ψηφιακά μέσα (ιστοσελίδα της εκδήλωσης, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, διαφήμιση σε ιστότοπους), επικοινωνία και δημόσιες σχέσεις, όπως εκδηλώσεις προβολής, ταξίδια πωλήσεων, φιλοξενία decision-makers):
4.2 Προβολή/κάλυψη μετά την εκδήλωση (Να επισυναφθεί το Marketing Plan, κατά τον ίδιο τρόπο της Παραγράφου 4.1 πιο πάνω: